En ny känsla

Lite smått stressad börjar jag känna mig nu utan att riktigt veta varför egentligen för flytten är det ju hur lugnt som helst med, det måste vara allt på jobbet som snurrar runt o ställer till det i skallen igen.

Ibland är det hur kul som helst och ibland ifrågasätter jag om jag inte borde plugga istället och byta bana helt enkelt, jag har nog alltid varit en som här "velstina" och borde kanske egentligen bara gilla läget!
Utan krav på att överprestera på jobbet och istället koncentrera mig på att vara en supermorsa istället för på den fronten skulle jag nog gott kunna lägga ner lite krut.



                           Gran Canaria

Vore så skönt att bara åka bort och glömma stressen i vardagen och få ladda upp sig o fira att vi nu snart går in i någonting nytt o spännande på jakt efter det perfekta, känns lite fånigt som någon form av nystart som vi hela familjen är villiga att ge oss i kast med!
Att våga ta steget utan att för den delen vara naiv känns vä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0