Suget som inte vill försvinna

Hela min kropp vill bara skrika rätt ut efter en cigarett just nu,.................

Det borde ju verkligen gå lättare nu efter drygt 4 månader som rökfri men just nu känns det i stället jobbigare än någonsin eller i alla fall på väldigt länge.

Men det är väl nu som man måste vara stark och motstå frestelsen till att få ett återfall men djäklar vad gott det skulle kunna vara, eller njaaa inte första blossen eller ciggen kanske men sen.
Det är nästan så det ilar i kroppen och rastlösheten och det ständiga sötsuget måste bara bekämpas med alla medel jag kan sätta till, inte blir det bättre av att nikotinsprayen mest pyser i jakten på de sista dropparna jag kan få ut, jag måste verkligen ta mig i väg imorgon och köpa nytt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0