Premiärdags

Campingen i Falkenberg
Imorgon är det dags att bege sig iväg på den efterlängtade premiärturen med vagnen och denna gång bär det av till Sala där goda vänner väntar på oss!

Känns riktigt skönt att som nybörjare få dela denna upplevelse med personer som står oss nära och som säkerligen kan lära oss ett o annat;)
Jag känner mig så där lite nervös som när det pirrar till i magen och vill att morgondagen redan ska vara här så man får bege sig iväg fortast möjligt.

Jag tror hela familjen är lite spända och förväntansfulla.

Känns riktigt skönt att få avsluta den här sommaren med en lite extra speciell upplevelse som förhoppningsvis ska ge ordentligt med mersmak till nästa sommar, jag har redan gjort planer för nästa semester med resrutten bestämd och campingstopp planerade, om jag får min vilja igenom så är det Öland som gäller med stopp i Västervik!

Nästa vecka har vi vår årliga lilla kräftskiva här hemma och jag längtar verkligen även om alla inköp till vagnen har gjort det lite tunnare i kräftkassan.
Snapsen är gjord, första gången jag kryddar mitt brännvin själv och fattar inte varför jag inte gjort det tidigare, så enkelt och så mycket mer tilltalande, nu längtar man efter att få servera den bara ;)

Nu så ska jag checka av checklistan inför morgondagen återigen och ta en date med sängen så man är pigg!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0